Hoe kom ik met jullie in contact?
Als je in contact met ons wil komen ivm een technisch probleem dan verzoeken we je een email te sturen naar webcare@webwinkelfacturen.nl. Veel antwoorden op technische problemen kun je vinden via het dashboard https://uwkoppeling.webwinkelfacturen.nl. Via het dashboard kun je trouwens heel makkelijk een ticket loggen voor je bestelling - zie deze uitleg.
Let op: Technische problemen kunnen telefonisch niet aangemeld of opgelost worden. Wij hebben tijd nodig om de situatie te analyseren en dat kan helaas niet telefonisch.
Voor vragen over wat de koppeling wel en niet kan verwijzen wij graag naar onze handleidingen en FAQs. Mocht je een aanvullende vraag hebben dan kun je contact met ons opnemen via de email webcare@webwinkelfacturen.nl.
Telefonisch spreekuur: Wij hebben tijdens werkdagen een telefonisch spreekuur van 11.00 - 14.00.
Telefonische afspraak: Wanneer het niet lukt om ons te bereiken dan kun je vragen een telefonische afspraak in te plannen. We ontvangen bij zo'n verzoek graag een telefoonnummer en een omschrijving van de vraag zodat wij ons kunnen voorbereiden. Een telefonische afspraak kan aangevraagd worden via webcare@webwinkelfacturen.nl.