phpMyFAQ
  • Koppelingen
  • Prijzen
  • Handleidingen
  • Blog
  • Partners
  • Contact
  • FAQ zoeken
  • FAQ categorieën
  • Algemeen
  • Hoe
ID #1366

Waar vind ik jullie factuur?

Je vindt onze factuur in je dashboard via deze link: https://uwkoppeling.webwinkelfacturen.nl

Ga daar naar tabblad Profiel > Facturen om je facturen te bekijken en te downloaden.
Lukt het niet of heb je vragen? Laat het gerust weten — we helpen je graag verder.

verwante artikelen
  • Zet de koppeling bestellingen of facturen door?
  • Waarom krijg ik de factuur achteraf?
  • Waar in Yuki kan ik de boeking vinden?

Labels

  • Activatie
  • Affiliate
  • Afletteren
  • Afrondingsverschil
  • API
  • Artikel
  • artikelen
  • Authenticatie verbroken
  • AVG
  • Betaalmethode
  • Betaling
  • Beveiliging
  • Boekhouding
  • BTW
  • Cadeaubon
  • Controle
  • Credit
  • Dashboard
  • Debiteur
  • Debiteuren
  • ean
  • Email
  • Factureren
  • Fooi
  • Grootboekrekening
  • ICP
  • Kassa
  • Korting
  • limiet
  • Matching
  • migratie
  • mollie
  • Multistore
  • Omnichannel
  • oss
  • overstappen
  • Plugin
  • Prijs
  • product
  • PSP
  • rechten
  • refund
  • restitutie
  • retour
  • SKU
  • Status
  • Support
  • switch
  • Timing
  • Tussenrekening

Vragen in deze categorie

  • Hoe kan ik de koppeling opzeggen?
  • Waar vind ik jullie factuur?
  • Hoe gaat de koppeling om met vreemde valuta?
  • Hoe werkt het dashboard?
  • Hoe gaat de koppeling om met afrondingsverschillen in facturen/bestellingen/bonnen?
  • Hoe werkt de BTW voor webwinkels?
  • Support hoe werkt het?
  • Hoe zit het met de API limieten van de boekhoudpakketten?
  • Hoe matchen jullie producten uit de webwinkel of kassa met producten in mijn boekhoudpakket?
  • Hoe matchen jullie referenties in betalingen met referenties in openstaande posten?
  • Hoe helpt de koppeling met de configuratie?
  • Hoe ontstaan afrondingsverschillen en wat is er aan te doen?
  • Hoe kom ik met jullie in contact?
  • Hoe gaat de koppeling om met laag geprijsde producten?
  • Hoe gaat de kassa koppeling om met cadeaubonnen?
  • Hoe weet ik of ik de juiste versie van de handleiding heb?
  • Waar staat het module-bestand voor OpenCart, WooCommerce of Magento?
  • Hoe los ik de melding Ongeldig emailadres op?
  • Hoe kan ik alle verkooptransacties in de foutenrij in 1 keer bijwerken?
  • Hoe begin ik de koppeling?
  • Hoe kan ik het wachtwoord van mijn persoonlijke dashboard (nieuw) aanvragen of wijzigen?
  • Waar maak ik mijn facturen?
  • De koppeling is actief (“groene bolletjes”) maar de bestellingen op het ‘fouten dashboard’ blijven in de wachtrij. Hoe komt dit?