Mijn refunds komen niet door. Wat nu?
Als je Bol.com refunds of retouren wilt doorsturen, dan dien je ons een email te sturen om dat aan te zetten.
Heb je refunds al geactiveerd? Controleer dan je dashboard via https://uwkoppeling.webwinkelfacturen.nl en kijk bij de tabs Fouten, Rapportage en Open. Let er daarbij op dat de zoekperiode correct is ingesteld.
-
Staat de refund bij Fouten?
Bekijk de foutcode om te achterhalen wat er misgaat. Kom je er niet uit? Klik dan op de rode Meld probleem-knop om een ticket aan te maken. -
Staat de refund bij Rapportage?
Dan is de refund succesvol doorgestuurd naar je boekhoudsysteem. -
Staat de refund bij Open?
Dit betekent dat de refund nog niet is verwerkt. Wij controleren dagelijks of we deze alsnog kunnen doorzetten.
Heb je nog vragen of kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op via webcare@webwinkelfacturen.nl en vermeld je licentiesleutel en het refundnummer. We helpen je graag verder!