Fair-use policy Support

We merken dat de vragen die wij krijgen steeds complexer worden. Een complexe situatie in de webwinkel, kassa of PSP en een nog complexere situatie in de boekhouding. Helaas beperkt onze support zich tot de koppeling en niet tot de omliggende systemen.

Concreet:

  1. De werking van de koppelingen staat in de handleidingen beschreven. Hier kun je nalezen wat de koppeling doet.
  2. Zolang er geen verbinding is met de winkel of met het boekhoudsysteem kan de koppeling niet werken. Het mogelijk maken van de verbindingen ligt bij de partij die de winkel of het boekhoudsysteem onderhoudt.
  3. Boekhoudkundige vragen kun je het beste aan een boekhouder of accountant stellen. Hoewel de koppeling het werk van de boekhouder wel makkelijker maakt, vervangt de koppeling het werk van de boekhouder NIET.
  4. Als je er voor kiest om betalingen door te zetten overleg dan goed met je boekhouder wat dat betekent. Het doorzetten van betalingen is complex omdat we de openstaande post in de boekhouding moeten vinden. Het is verstandig om goed te controleren of dit wel mogelijk is.
  5. Controleer de werking van de koppeling goed en regelmatig. Iedere winkel en ieder boekhoudsysteem heeft zijn eigenaardigheden. Goed controleren betekent dat als er iets verkeerd gaat de schade tot een minimum beperkt kan blijven.

Tot slot: De koppelingen moeten eigenlijk binnen vijf minuten werken, en zo niet dan binnen een dag of twee dagen.