Waarom staan mijn verkopen in tabblad Open?

Orders komen in tabblad Open terecht, als de orderstatus op het moment dat de koppeling de order ophaalt, niet overeenkomt met de aangevinkte status waarbij de koppeling mag doorzetten. Deze aangevinkte status(sen) staan in tabblad Configuratie bij het onderdeel status doorzetten verkopen.

De koppeling zet de verkoop alleen door als de status ervan gelijk is aan de status waarvan is ingesteld dat er doorgezet mag worden. Het is mogelijk meerdere toegestane statussen aan te vinken.
Een order wordt niet dubbel doorgezet als bijvoorbeeld zowel 'In afwachting' als 'Voltooid' zijn aangevinkt, en de order in de webwinkel eerst de ene en daarna de andere status krijgt. Eenmaal doorgezet, heeft het aanpassen van de status in de webwinkel geen invloed meer. 

Wil je een order uit tabblad Open doorzetten? Dan zijn er 2 opties;
1. geef de order in je webwinkel 1 van de statussen die je hebt aangevinkt om bij door te mogen zetten. Of
2. vink de status(sen) in tabblad Configuratie aan, die je wilt toevoegen als toegestane doorzet-status(sen).
In beide gevallen controleert de koppeling 's-nachts de status, en zal de order doorzetten bij een match.

Orders die langer dan 21 dagen in tabblad Open staan, worden in de meeste gevallen niet meer door de koppeling op status gecontroleerd, en zullen handmatig geboekt moeten worden. Met de "Negeer" knop kun je ze vervolgens uit de Open-lijst verwijderen.
Een uitzondering hierop; indien in het webwinkel-systeem webhooks staan ingesteld, kan de koppeling verder dan 21 dagen terug op status controleren.  

Staan er bestellingen in Open die je helemaal niet wilt doorzetten (bijvoorbeeld omdat ze geannuleerd zijn, of het een lege bon betreft) kun je deze bestellingen dmv de "Negeer" knop uit de lijst verwijderen.