webcare@webwinkelfacturen.nl
  • Inloggen dashboard
phpMyFAQ
  • Home
  • Koppelingen
  • Prijzen
  • Handleidingen
  • Blog
  • Partners
  • Contact
  • FAQ zoeken
  • FAQ categorieën
  • Webwinkel systemen
  • OpenCart
ID #1059

Wanneer worden de bestellingen vanuit OpenCart overgestuurd?

Zie hier de algemene uitleg wanneer bestellingen worden doorgezet.

De status van je bestellingen in je OpenCart webwinkel wanneer doorgezet moet worden kun je instellen op het Dashboard van de koppeling bij het tabje Configuratie.

 

Labels: Status
verwante artikelen
  • Welke gegevens worden er gekoppeld vanuit Lightspeed eCom?
  • Wat betekent het tabblad 'Open' op het dashboard?

Labels

  • Activatie
  • Affiliate
  • Afletteren
  • API
  • Artikel
  • artikelen
  • Authenticatie verbroken
  • AVG
  • Betaalmethode
  • Betaling
  • Beveiliging
  • Boekhouding
  • BTW
  • Cadeaubon
  • Controle
  • Credit
  • Dashboard
  • Debiteur
  • Debiteuren
  • debiteurgegevens
  • ean
  • Email
  • Factureren
  • Fooi
  • Grootboekrekening
  • ICP
  • Kassa
  • Korting
  • limiet
  • Matching
  • migratie
  • Multistore
  • oss
  • overstappen
  • Plugin
  • Prijs
  • PSP
  • refund
  • restitutie
  • retour
  • SKU
  • Status
  • Support
  • switch
  • Timing
  • Tussenrekening
  • Versie
  • Voorraad
  • webhook
  • Webwinkelfacturen.nl

Vragen in deze categorie

  • Welke gegevens worden uit mijn OpenCart gekoppeld?
  • Waarom krijg ik de foutmelding Probleem bestelling OpenCart?
  • Voor welke OpenCart versies werkt de koppeling?
  • Wanneer worden de bestellingen vanuit OpenCart overgestuurd?
  • De totalen per bestelling in OpenCart verschillen van de totalen per bestelling in het boekhoudsysteem. Niet een paar centen, maar euro's. Hoe kan dat?
  • Waarom krijg ik de foutmelding dat het BTW nummer ontbreekt?
  • Heb ik een plugin nodig voor het koppelen van mijn OpenCart?